czwartek, 6 września 2012

Revlon Color Stay dobry podkład

Rewelacyjny podkład do cery tłustej i mieszanej- Revlon Color Stay :))

Cera tłusta i mieszana to problem dotyczący najczęściej dziewcząt i młodych kobiet.

Przetłuszczanie się skóry powoduje nadmierna aktywność gruczołów łojowych.
Skóra najbardziej przetłuszcza się na czole, nosie i brodzie (jeśli chodzi o twarz), a także na dekolcie i plecach. Dzieje się tak ponieważ to w tych miejscach znajduje się najwięcej gruczołów łojowych.

Podkład ColorStay Makeup with SoftFlex marki Revlon to kultowy już produkt doceniony i uwielbiany przez miliony kobiet na świecie. Podkład ColorStay jest wyjątkowo trwałym kosmetykiem, który utrzymuje się na twarzy nawet do 16 godzin. Fluid zapewnia perfekcyjne krycie, kamufluje nawet najbardziej problematyczne niedoskonałości cery nie tworząc niepożądanego "efektu maski". Nie brudzi przy tym ubrań, nie ściera się i nie zmienia swojego koloru nawet po intensywnym pudrowaniu. Dzięki opatentowanej technologii SoftFlex zapewnia komfort długotrwałego i naturalnie wyglądającego makijażu przez cały dzień i bez zbędnych poprawek.


 Odcienie podkładu Revlon Color Stay

Pozostałe odcienie Revlonu ( niestety nie mogłam znaleźć zdjęć pozostałych odcieni)

110 Ivory ( bardzo jasny)

200 Nude,

220 Natural Beige,

240 Medium Beige,

250 Fresh Beige,

300 Golden Beige,

310 Warm Golden (bardzo ciemny)


 Długo szukałam swojego idealnego podkładu i właśnie go znalazłam , skusiłam się jego dobrymi opiniami, co prawda miałam obawy co do koloru, czy wybiorę odpowiedni, ale odcień Sand Beige 180 doskonale trafił w moje gusta, super kryje, cera wygląda po nim naprawdę świeżo no i jest w atrakcyjnej cenie ( na allegro kosztuje ok. 40 zł-razem z przesyłką), niedługo na pewno znowu go zakupię bo nie wyobrażam sobie żeby nie było go w mojej kosmetyczce, przecież to ten jedyny którego tak długo szukałam :)
Poniżej efekty zastosowania tego podkładu :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz